Όροι Χρήσης

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ Κάθε χρήστης που εισέρχεται στο ηλεκτρονικό κατάστημα (στο εξής ο «Πελάτης» ή ο «Χρήστης») συναινεί και αποδέχεται ανεπιφύλακτα τους παρακάτω όρους.

                                                                                                                                                                                                                                                                                         ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το https://www.tunic.gr/ είναι το ηλεκτρονικό κατάστημα που δημιούργησε και λειτουργεί η εταιρεία "Tunic Κοροπούλης Νικόλαος (ΑΦΜ 116888830, ΑΡ.ΓΕΜΗ 122797917000, ΔΟΥ Θηβών) και τον τίτλο Tunic Κοροπούλης Νικόλαος με έδρα Πινδάρου 74, Θήβα,Βοιωτίας, ΤΚ 32200, ΒΟΙΩΤΙΑ με ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας info@tunic.gr και τηλέφωνα επικοινωνίας 2262022242 & 6947498241 (στο εξής η «Εταιρεία»).

  ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΟΙ Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να αναθεωρεί ελεύθερα τους όρους χρήσης από το ηλεκτρονικό κατάστημα. Δυνατότητα πραγματοποίησης αγοράς μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, έχουν μόνο τα φυσικά πρόσωπα, ηλικίας 18 ετών και άνω. Απαραίτητη προϋπόθεση για την πραγματοποίηση παραγγελίας από το ηλεκτρονικό κατάστημα, είναι η συμπλήρωση και υποβολή από τον χρήστη/πελάτη της σχετικής φόρμας παραγγελίας με τα απαραίτητα στοιχεία

ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ Η Εταιρεία δεν ευθύνεται και δε δεσμεύεται από καταχωρήσεις που έγιναν εκ παραδρομής ή σφάλματος και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε περιέλθουν σε γνώση της.

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ Όλο το περιεχόμενο του ηλεκτρονικού καταστήματος, όπως τίτλοι, σήματα, εικόνες, γραφικά, κείμενα, αποτελεί πνευματική ιδιοκτησία της Εταιρείας. Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναπαραγωγή, διανομή και τροποποίηση με οιονδήποτε τρόπο. ΕΥΘΥΝΗ ΧΡΗΣΤΗ Ο χρήστης συμφωνεί, ότι οφείλει να παρέχει αληθή στοιχεία στις συναλλαγές του με το ηλεκτρονικό κατάστημα και να συμπληρώνει σωστά τα απαραίτητα πεδία στις φόρμες επικοινωνίας του με το ηλεκτρονικό κατάστημα (όνομα, επώνυμο, ηλεκτρονική διεύθυνση κλπ). ΤΙΜΕΣ Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τις αναγραφόμενες τιμές, να αλλάζει ή/και αποσύρει προσφορές χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών/πελατών. Οι τιμές προϊόντων που αγοράστηκαν από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, μπορεί να διαφέρουν από τις αναγραφόμενες τιμές του ηλεκτρονικού καταστήματος και η Εταιρεία δεν καλύπτει διαφορές σε τιμές των προϊόντων που ο Πελάτης διαπίστωσε εκ των υστέρων από την ύπαρξη χαμηλότερης τιμής στο ηλεκτρονικό κατάστημα, σε σχέση με το φυσικό κατάστημα ή το αντίστροφο. Όλες οι αναγραφόμενες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Οι τελικές τιμές κάθε προϊόντος δεν συμπεριλαμβάνουν τα έξοδα αποστολής, τα οποία υπολογίζονται με βάση τον τόπο αποστολής των προϊόντων. Για τις πρόσθετες επιβαρύνσεις, ο Πελάτης ενημερώνεται στο checkout πριν την υποβολή της παραγγελίας του. Όταν αυτές οι επιβαρύνσεις δεν μπορούν να υπολογιστούν εκ των προτέρων, γίνεται γνωστό στον Πελάτη τηλεφωνικώς η/και με e-mail κατά την επιβεβαίωση παραλαβής της παραγγελίας του. Σε περίπτωση που κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, ο Πελάτης πριν προχωρήσει στην παραγγελία του, μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά με την Εταιρεία ή με αποστολή e-mail στο info@tunic.gr

ΕΓΓΡΑΦΗ/ ΣΥΝΔΕΣΗ Για την εγγραφή ή τη σύνδεση του Χρήστη στο ηλεκτρονικό κατάστημα, απαιτείται ονοματεπώνυμο, κωδικός πρόσβασης & ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail). Οι πληροφορίες αυτές παραμένουν απολύτως εμπιστευτικές. Η Εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τα στοιχεία αυτά, για την αποστολή ενημερώσεων για προσφορές ή νέα προϊόντα, σε πελάτες ή εγγεγραμμένους χρήστες. ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Η Εταιρεία δεν υποχρεούται να αποδεχθεί παραγγελία για προϊόντα τα οποία λόγω μηχανικού ή τυπογραφικού λάθους εμφανίζονται στο ηλεκτρονικό κατάστημα με λανθασμένη τιμή. Εφόσον το σφάλμα, αφορά μέρος μόνο των προϊόντων της παραγγελίας, η παραγγελία εκτελείται κανονικά για τα υπόλοιπα προϊόντα, εκτός αν ο Πελάτης ενημερώσει για ακύρωση όλης της παραγγελίας του

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Ο Πελάτης ενημερώνεται για τη διαθεσιμότητά, μέσω ενδείξεων στο ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί την παραγγελία, εφόσον τα προϊόντα δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας και οφείλει να ενημερώσει τον Πελάτη για τον πιθανό χρόνο παράδοσής των προϊόντων.

ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ Παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας-χωρίς κόστος αποστολής: Εάν ο Πελάτης επιλέξει παραλαβή από φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, δεν επιβαρύνεται με κόστος αποστολής και θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση για τον χρόνο παραλαβής από το κατάστημα της Εταιρείας Πινδάρου 80, Θήβα, ΤΚ32200, Βοιωτία . Τα προϊόντα θα παραμείνουν διαθέσιμα στο κατάστημα για τρείς (3) εργάσιμες ημέρες. Παράταση της προθεσμίας είναι αποδεκτή, μόνο για λόγους ανώτερης βίας και εφόσον έχει ειδοποιηθεί εμπρόθεσμα η Εταιρεία. Η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να μην εκτελέσει παραγγελία πελάτη που επανειλημμένα δεν προσέρχεται να την παραλάβει Αποστολή στον τόπο που επιλέγει ο Πελάτης: Εάν ο Πελάτης επιλέξει την αποστολή των προϊόντων σε τόπο της επιλογής του, τα προϊόντα παραδίδονται σε συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία (courier) και ο Πελάτης θα λάβει ηλεκτρονική ενημέρωση ότι το προϊόν είναι έτοιμο για αποστολή καθώς και τον αριθμό αποστολής. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί από τη μεταφορική εταιρεία για τον χρόνο παράδοσης. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον Πελάτη και υπολογίζονται βάσει της παραγγελίας του κατά την υποβολή της, εισάγοντας Διεύθυνση, Περιοχή και Τ.Κ. της περιοχής της επιλογής του. Λανθασμένη καταχώριση στοιχείων αποστολής, που έχει σαν αποτέλεσμα εσφαλμένο υπολογισμό των εξόδων αποστολής, δε βαρύνει την Εταιρεία, αλλά τον Πελάτη. Ο Πελάτης οφείλει να ελέγχει τα προϊόντα που παραλαμβάνει.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ Ο χρόνος παράδοσης των προϊόντων προσδιορίζεται στην παραγγελία ανάλογα με τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, τον τρόπο και τον τόπο αποστολής τους. Για ογκώδεις παραγγελίες ή παραγγελίες προσαρμοσμένες στις απαιτήσεις του Πελάτη, ο χρόνος παράδοσης συμφωνείται κατά περίπτωση με τον Πελάτη.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ Η πληρωμή των προϊόντων πραγματοποιείται με τους εξής τρόπους: Μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας, με ασφαλή τρόπο μέσω εδικής υπηρεσίας της συνεργαζόμενης τράπεζας. Με μετρητά χρήματα ή πιστωτική/χρεωστική κάρτα, σε περίπτωση παραλαβής από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας Πινδάρου 80, Θήβα, ΤΚ 32200, Βοιωτία ). Με μετρητά χρήματα στη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία (courier). Με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό της Εταιρείας. Ως αιτιολογία κατάθεσης ο Πελάτης γράφει τον αριθμό της παραγγελίας του και το Ονοματεπώνυμό του. H παραγγελία θα εκτελεστεί όταν η Εταιρεία επιβεβαιώσει ότι το ποσό έχει κατατεθεί. Σε περίπτωση μη κατάθεσης εντός τριών (3) εργασίμων ημερών, η παραγγελία θα ακυρώνεται. Ο Πελάτης για την ταχύτερη εξυπηρέτισή του, καλό ειναι να επικοινωνεί στην εταιρεία (τηλεφωνικά ή με email) τα σχετικά στοιχεία της κατάθεσης (ημερομηνία κατάθεσης, αριθμός παραγγελίας, ονοματεπώνυμο κλπ).

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ Ο Πελάτης έχει το δικαίωμα να επιστρέψει τα προϊόντα που αγόρασε από το ηλεκτρονικό κατάστημα, χωρίς να υποχρεούται να ανακοινώσει τον λόγο για τον οποίο επιθυμεί την επιστροφή τους, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή τους. Πριν από την επιστροφή των προϊόντων, πρέπει να επικοινωνεί με την Εταιρεία, είτε μέσω τηλεφώνου, είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος. Τα προϊόντα πρέπει να επιστραφούν, με το επίσημο παραστατικό της αγοράς τους, χωρίς να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχουν χρησιμοποιηθεί. Η επιστροφή γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον ο Πελάτης έχει εξοφλήσει προηγουμένως κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η Εταιρεία για την αποστολή των προϊόντων στον Πελάτη, όπως και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή τους. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει στον Πελάτη το κόστος της αγοράς των προϊόντων. Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία, που η Εταιρεία έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης. Ο Πελάτης ευθύνεται για τυχόν μείωση της αξίας των επιστραφέντων προϊόντων, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που ήταν αναγκαία.

ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ Από το προβλεπόμενο στην παραπάνω παράγραφο δικαίωμα υπαναχώρησης του Πελάτη, εξαιρούνται τα προϊόντα εκείνα που αγοράσθηκαν από το ηλεκτρονικό κατάστημα και: Δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους υγείας Έχουν αποσφραγιστεί/χρησιμοποιηθεί/καταστραφεί Δεν ειναι τυποποιημένα, αλλά έχουν κατασκευασθεί ειδικά για τον Πελάτη. Τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα της Εταιρείας και ταυτόχρονα η πληρωμή έχει γίνει στο φυσικό κατάστημα της Εταιρείας, καθώς η πώληση δεν τελέστηκε από απόσταση.

ΕΥΘΥΝΗ ΓΙΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ-ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος, ο Πελάτης δικαιούται κατ' επιλογήν του: α) να απαιτήσει, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο (χωρίς επιβάρυνση), εκτός αν μία τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, β) να ζητήσει μείωση του κόστους αγοράς ή γ) να ακυρώσει την παραγγελία, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. ΑΝΩΤΕΡΑ ΒΙΑ Η Εταιρεία, δεν ευθύνεται για καθυστερήσεις στην εκτέλεση της παραγγελίας, που ευλόγως δεν μπορούν να αποδοθούν σε υπαιτιότητα της Εταιρείας ή οφείλονται σε λόγους ανωτέρας βίας (απεργίες, κακές καιρικές συνθήκες κλπ) και αναλαμβάνει να ενημερώσει σχετικά τον Πελάτη σε κάθε τέτοια περίπτωση.

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ & ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ Η Εταιρεία καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλή λειτουργία του ηλεκτρονικού κατάστήματος. Παρόλα αυτά η Εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι δε θα υπάρξουν διακοπές ή λάθη. Σε κάθε περίπτωση η Εταιρεία δε φέρει οποιαδήποτε ευθύνη σε περίπτωση που οι χρήστες δεν μπορούν να συνδεθούν με το ηλεκτρονικό κατάστημα. Η Εταιρεία δεν έχει ευθύνη για την πολιτική ασφαλείας άλλων ιστοτόπων ή για τον τρόπο με τον οποίο αυτοί διαχειρίζονται τους ηλεκτρονικούς τους επισκέπτες.

ΕΠΙΛΥΣΗ ΔΙΑΦΟΡΩΝ Σε κάθε περίπτωση μη συμβιβαστικής επίλυσης, αρμόδια για την επίλυση οποιασδήποτε διαφοράς ορίζονται τα δικαστήρια των Αθηνών.